可可Radio第3200期:最不容易的事情(2)
日期:2021-10-20 13:02

(单词翻译:单击)

可可电台,每期节目一话题,让英语磨练耳朵的同时学到更多有益的小知识,丰富知识的同时受益于生活。

The most difficult things

最不容易的事情 

可可电台

Love is a commitment.

爱是一种承诺。

Believe it or not, passions grow out of your values. Make early, wise choices to value what (and who) is good, trustworthy, and praiseworthy.

不管你信不信,激情来源于你的价值观。早一点做出明智的选择,明确对自己来说什么或者谁才是好的、值得信赖的以及值得称赞的。

Integrity preserved is honor won.

保持完整的人格就是为自己赢得的荣耀。

Rejoice in your health. It fades fast.

为自己健康的体魄感到高兴,因为健康容易很快消逝。

Find a passion. Pick a hobby, own it: photography, juggling—whatever. Get your 10K hours of perfect practice in early and change your life.

找到让你感觉到激情的事情。选择一个爱好,拥有它:摄影、杂技或者随便什么。早点享受犹如纯10k金般珍贵的时间,从此改变你的生活。


微信公众号:安夏说英语;安夏个人微信:anxia3210


分享到