可可Radio第2839期:成功女性的好习惯-学会原谅自己(1)
日期:2020-10-24 22:54

(单词翻译:单击)

可可电台,每期节目一话题,让英语磨练耳朵的同时学到更多有益的小知识,丰富知识的同时受益于生活。

成功女性需具备这些好习惯

可可电台

Maintain your hormonal balance。

保持你的内分泌平衡。

Are you moody, exhausted, irritable, or sad? Check your hormones. If they're out of whack, then you'll struggle to be successful! Make sure you're getting enough protein and vitamins, and decrease your refined sugars and carbohydrates。

你是否是个喜怒无常,疲惫,急躁,忧郁的人?检查下你的内分泌情况吧,如果失衡的话,你就很难成功。确保你每天都摄入足够的蛋白质和维他命,减少糖分和碳水化合物的吸收。

Forgive yourself for your mistakes。

如果你犯了错误的话,要学会原谅自己。

Highly successful women don't obsess or feel guilty about past choices or failures. They make mistakes, move on, and apply what they've learned to new situations。

成功女人不会为了过去的失败或选择而感到迷惑或有罪恶感。他们犯了错误后,会继续前进,将自己在错误中学到的经验应用到新的情况中。

欢迎关注主播微信公众号:安夏说英语,查阅更多英语学习节目~安夏个人微信:anxia3210


分享到