可可Radio第142期:爱自己-聚焦自己的强项(1)
日期:2013-05-14 13:34

(单词翻译:单击)

可可电台,每期节目一话题,让英语磨练耳朵的同时学到更多有益的小知识,丰富知识的同时受益于生活。

爱自己-聚焦自己的强项


Focus on your strengths.

聚焦自己的强项。

We all have strengths and luckily they are not all the same.

我们都有强项,很幸运,大家的强项各有不同。

Do things you are naturally good at and enjoy and you will build self confidence, efficiency and pride.

做一些你天生擅长的事情,享受过程,你会建立自信、效率和骄傲。


[本节目属可可原创,未经许可请勿转载]


分享到
重点单词
  • priden. 自豪,骄傲,引以自豪的东西,自尊心 vt. 以 .
  • confidenceadj. 骗得信任的 n. 信任,信心,把握
  • efficiencyn. 效率,功率