位置:首页 > 影视英语 > 新片速递 > 正文
饥饿游戏3:嘲笑鸟(上):卖座不叫好或获金酸莓奖
日期:2014-11-26 15:08

(单词翻译:单击)



导演: 弗朗西斯·劳伦斯
编剧: 丹尼·斯特朗 / 彼得·克莱格
主演: 詹妮弗·劳伦斯 / 乔什·哈切森 / 利亚姆·海姆斯沃斯 / 伍迪·哈里森 / 伊丽莎白·班克斯 / 更多...
类型: 剧情 / 动作 / 科幻 / 冒险
制片国家/地区: 美国
语言: 英语
上映日期: 2015-01(中国大陆) / 2014-11-21(美国)
片长: 125分钟
又名: 饥饿游戏:自由幻梦I(台) / 饥饿游戏终极篇:自由幻梦1(港) / 饥饿游戏3:自由幻梦(上) / 饥饿游戏:自由梦幻(上) / 饥饿游戏 第三部(上) / 嘲笑鸟(上) / Seashore

The story continues to follow Katniss Everdeen; Having twice survived the Hunger Games, Katniss finds herself in District 13. Under the leadership of President Coin and the advice of her trusted friends, Katniss reluctantly becomes the symbol of a mass rebellion against the Capitol and fights to save Peeta and a nation moved by her courage. Principal photography for both parts of the film began on September 23, 2013 in Atlanta, before moving to Paris for two weeks of filming and officially concluding on June 20, 2014 in Berlin.

凯特尼斯·伊夫狄恩,燃烧的女孩,虽然她的家被毁了,可她却活了下来。盖尔也逃了出来,凯特尼斯的家人也安全了,皮塔被凯匹特抓走了。十三区真的存在,出现了反抗,出现了新的领导者,一个革命的序幕正在缓缓拉开。
凯特尼斯从噩梦般的竞技场逃出来是已经设计好的,她是反抗运动的参与者,也是设计好的,而她对此并不知情。十三区从隐蔽处出来了,并计划推翻凯匹特的统治。似乎每个人都参与了这项精心策划的行动,而只有凯特……


《饥饿游戏》系列影片改编自美国作家苏珊·柯林斯同名小说三部曲。小说最后一部被拆分成上、下两部电影,《饥饿游戏3:嘲笑鸟(下)》拟在2015年11月与观众见面。


分享到